Proiectele PRO România Constanța urmăresc obiective clare:
- Trotuarele vor fi destinate pietonilor, așa cum e firesc;
- Mașinile se vor putea parca în locuri special amenajate, iar pentru a face posibil acest lucru, venim cu proiecte pentru parcări supraetajate, cu spatiu verde pe acoperiș (2.200 de locuri de parcare);
- Constănțenii se vor putea bucura de parcuri și zone de agrement. Avem un proiect pentru refacerea spațiilor verzi din apropierea blocurilor de locuințe – care au fost distruse abuziv, în ultima perioadă, fiind transformate în locuri de parcare improvizate;
- Gunoiul va fi colectat în ghene ecologice, (de tip îngropat), conform altui proiect al nostru, astfel încât zonele pentru pubelele de gunoi să nu mai fie insalubre, amplasate pe marginea falezei, să nu mai polueze plaja și promenada, să nu mai deranjeze vizual și olfactiv;
- Promenada este a constănțenilor și a turiștilor, iar noi vrem să o redăm scopului inițial, printr-un alt proiect de reabilitare.
- Portul de Agrement „Diamant” va transforma municipiul Costanța într-un important oraș-port internațional.
Echipa Pro România Constanța vine cu mai multe proiecte și soluții, care, realizate împreună, sunt menite să rezolve situația actuală. Acestea sunt:
- Realizarea de parcări – (însumând 2.200 de locuri)
- Parcarea 1 – imobil S+P+6E – având suprafața construită la sol 1.400 mp – ce asigură un total de 400 de locuri de parcare.
- Parcarea 1 – imobil S+P+6E – având suprafața construită la sol 1.400 mp – ce asigură un total de 400 de locuri de parcare.
-
- Parcarea 2 – imobil SUBSOL cu spatiu verde pe acoperiș, având suprafața construită la sol 4.225 mp – ce asigură un total de 380 de locuri de parcare.
- Parcarea 3, 4, 5 – imobil 2 Subsoluri + Parcare la sol – Fiecare având Suprafața construită la sol 900 mp – ce asigură un total de 360 de locuri de parcare.
- Parcarea 6 – imobil 2 Subsoluri + Spațiu verde pe acoperiș – Având suprafața construită la sol 10.000 mp – ce asigură un total de 1.060 de locuri de parcare.
- Resistematizarea rutieră a cartierului
În prezent, strada Unirii funcționează ca un drum de tranzit, mare parte dintre locuitorii cartierului sunt nevoiți să ocolească mai mulți kilometri, pentru a-și transporta copiii către sau de la școală, deși distanța dintre locuință și școală este, în multe cazuri, mai mică de 1 km.
- Resistematizarea aleilor carosabile Și pietonale care nu satisfac nici condițiile minime de circulație în interiorul cartierului; amenajarea de locuri de parcare.
- ÎNTREȚINEREA ȘI PROTEJAREA SPAȚIILOR VERZI CARE MAI EXISTĂ, Refacerea spațiilor verzi pierdute, din preajma blocurilor, și redarea trotuarelor pietonilor, pentru siguranta deplasării în cartier.
CONSTANȚA VERDE – CORDON DE SPAȚIU VERDE DE-A LUNGUL FALEZEI
- Realizarea unor ghene de tip îngropat, pentru colectarea gunoiului menajer.
- Realizarea proiectului – PORTUL DE AGREMENT „DIAMANT”